Forum Pisz co chcesz Strona Gwna Pisz co chcesz
Here- dobrze ze tu trafiles/as
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Mika1234 - probowalas moze serii do prostowania wlosow?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pisz co chcesz Strona Gwna -> Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Pomocnik Ad.



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 648
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Wto 15:55, 25 Mar 2014    Temat postu: Mika1234 - probowalas moze serii do prostowania wlosow?

masz cos co Cie w PL trzyma - mam na mysli dzieci.. [link widoczny dla zalogowanych] Najlepsze są melon i arbuz. Но, увы, в середине зимы все замерзло, и места любви больше нет.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I niech mi nikt nie truje ze lida szkodzi ,bo otyłosć tez jest zabojcza jedzenie szkodliwe bo mnóstwo konserwantów i powietrze tez mamy skarzone ,
Maksymilian u Ibisza( z pierwszego małżeństwa)
bardzo dobre pytanie bo ja to nawet nie zakładam czegoś takiego jak częściowa niesprawność nogi....
[link widoczny dla zalogowanych]

Jedna laska się mną zajęła , pachniała potem , co już mnie trochęzniechęciło , a obcinając mi włosy , opowiadała koleżance , że jedna taka przyszła zamówić sobie fryzurę ślubną , ale makijażu nie chciała i że franca chyba sobie zamówiła makijaż gdzie indziej , taka z niej jaśniepani. [link widoczny dla zalogowanych] za drugim 4.

No właśnie, z tego co słyszałam, to najlepiej zrobić to jednocześnie. i jestem w szoku. Przeniósł sie tam z Kosciuszki, gdzie pracowal razem z Wojtkiem Wajda. Cud malina. Boze!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
i błędne koło. a tylko w okolicach intymnych sie swedzialo? to bylo takie kino familijne raczej witam wsyztskich czytalam wasze opinie.moj pierwszy raz u ginekologa byl na poczatku straszny pierwszy raz poszlam do neigo w wieku 21lat nie chodzilam wczensije bo nei bylo potzreby dobrze sie czulam al ekiedy dostalam atak jakby jajnika moj facet sie przestarszyl i poszedl ze mna do ginekologa to byl;y jaja poszlam do faceta- weszlam jak zobaczylam ten fotel to koneic ale nie badal mnie przepytal bylam w szoku ale otworzylam sie u neigo na tej peirwszej wizycie. Musisz jedynie przyłożyć do niej kostki lodu i odczekać kilka minut. Dzięki spróbuję w Diesel........ bardzo śliczne imię
w centrum na nowowiejskiej, a i cena karneciku przystępna bo dla nas tylko 129 zł za miesiąc .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pisz co chcesz Strona Gwna -> Forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin